Post by tinashinsderbu on Mar 11, 2022 20:14:03 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hockey Nations 18 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hockey Nations 18 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Hockey Nations 18 2022 version ▞▞▞
Het is een gebroken gecontroleerd spel dat blijkbaar geen regels van de sport kent
Vreselijk. Betaald voor het volledige land, de bedieningselementen vergrendelen en kunnen niet spelen. NIET KOPEN
Waarom heb je toegang nodig tot mijn foto en ander bestand om het spel te spelen??speel sport spel gebruik uithoudingsvermogen is dom
Ik geef het 1 ster omdat iedereen het lijkt te haten lol
ik haat dit spel
Wat heb je in godsnaam met deze game gedaan, deze game was vroeger geweldig, maar nu is het prullenbak, de besturing is nu verschrikkelijk en de game is erg vreselijk om de installatie ongedaan te maken.
Mooi zo
Dit spel is slecht. Het glitches de hele tijd
Ik heb veel plezier
Het duurt te lang om waanzinnig te laden
Ik haatte het
Hockey Nations 18 Sports vlqp
Leuk spel werkt goed zelfs wennen aan de controls maar dat heb je zo onder de knie
Hockey Nations 18 Sportsspill mmbs
Het spel is geweldig, maar de spelers zijn te snel
Hockey Nations 18 Sports vlqp
Het is gewoon slecht. Gewoon slecht ... zoals graphics en de Ai
Absoluut afval
waarom in de wereld is er energie. het is bijna alsof je niet wilt dat mensen je spel spelen. als het voor het vreselijke energiesysteem zou gaan, zou dit een geweldige hockeywedstrijd zijn. Ik zie andere mensen hetzelfde zeggen, dus waarom lossen jullie het niet op
Hockey Nations 18 Sport xsx
het andere team is over het algemeen lager en is nog steeds sterker dan ik en penalty's hebben geen zin dat dit spel moet worden afgebroken
alle voortgangsniveaus ontgrendeld. heb de rest van de functies nog steeds niet ontgrendeld. SCAM
De graphics zijn verschrikkelijk, zo traag en hebben geen controle over alles
Bro, het energiegedeelte is zo vervelend. Laat ons gewoon het echte verdomde spel spelen in plaats van ons jullie ontwikkelaars te laten betalen
Dit is een goede game, maar we spelen maar met één team, dat is het probleem
heck game..hangt veel
geweldige gameplay, maar moet wachten op energie, wat stom is. je kunt zelfs oude niet opnieuw doen om te oefenen tijdens het wachten of onbeperkte energie kopen. grote afzetterij. fix dat en het zou geweldig zijn.
waarom zou je energie moeten hebben om te spelen... geef ons tenminste 5 energie en deze game geeft er maar 3.
je beweegt veel te snel in dit spel om iets te doen of iets op te zetten en dat soort dingen.
Dit spel is slecht omdat ik niet kan scoren op het net van de andere teams. Ook geeft mijn team de puck aan het andere team
Ik haat niemand vindt het leuk of moet worden bijgewerkt wie denkt het te downlouden, dan is het niet echt slecht
Ik vind het leuk omdat het gemakkelijk is om foto's op te slaan
Het is klote omdat het veel vertragingen heeft en het is de gemakkelijkste game in de hele app store. Een andere reden waarom het klote is, is omdat je altijd meer uithoudingsvermogen moet hebben, en dat is zo stom. De laatste reden waarom het klote is, is omdat je altijd wint, zou je niet willen dat je tegenstanders hard voor je spelen en toch win je. verwijder het spel Het is klote Daarom vind ik dit spel klote. Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Het is echt dom dat je teams en andere dingen moet kopen
Flying Stickman Rope Hero Game Hərəkət bbtv